Jumat, 02 November 2012

BENUA MAS

Fortuner SUV Terbaik - BENUA MAS Kebanyakan pengeluar kereta saat ini telah mula memberikan wajah keluarga yang sama di semua model dalam lineup. Saudara Toyota sampai saat ini tampak berbeza satu sama lain tapi sekarang bahkan pengilang Jepun telah memutuskan untuk memberikan mereka model perubatan keluarga. Yang membawa kita ke SUV yang anda lihat di sini, itu adalah Fortuner baru yang akan segera dilihat di jalan-jalan Malaysia. Ketika anda melihatnya, perubahan pertama yang ketara yang akan melihat adalah front end baru. Wajah baru kelihatan segar kerana sekarang mendapat lebih ramping mencari lampu dengan lampu projektor (sekarang meratakan diri), headlamp mesin cuci, reka bentuk trapesium baru tiga-tier grill depan yang sekarang kelihatan di Toyota sebahagian besar di seluruh dunia dan bumper depan yang lebih tajam yang juga rumah-rumah direka semula lampu kabut depan.Bonnet juga mempunyai garis lebih menonjol sementara sudu udara telah mendapat menjadi sedikit lebih besar.  

BENUA MAS --- Benarkah Fortuner SUV terbaik? Reka bentuk baru ini memberikan Fortuner kereta lebih seperti paparan dan kurang butchy bila dibandingkan dengan model saat ini (yang tidak mungkin menjadi perkara yang baik untuk sebuah SUV). Bahagian depan juga mempunyai persamaan dengan jip besar itu. Dari samping, nampaknya ada tidak ada perubahan kecuali untuk reka bentuk yang lebih baru 12-bercakap, 17-inch alloy wheels dan cermin tubuh berwarna yang sekarang ciri penunjuk gilirannya, model sebelumnya membuat lakukan dengan perumahan cermin krom. Pada bahagian belakang, taillamps telah direka semula dan ciri-ciri lampu terkemuka melingkar kembar sementara seluruh unit adalah jenis clear lens.Tata letak tailgate juga adalah baru dan sekarang rumah hiasan krom dengan tag nama timbul.  

BENUA MAS Fortuner SUV terbaik. Bumper belakang telah diubah dan reflektor terlihat mirip dengan itu Innova. Warna baru juga akan disediakan, sedangkan Fortuner kami melaju mempunyai warna biru baru. Melangkah masuk dan satu akan melihat skema abu-beige yang sama interior tetapi dengan konsol tengah yang lebih baru yang menampung sebuah skrin sentuh DVD stereo (dalam varian akhir V atas) dan ciri-ciri sambungan bluetooth telefon. Skrin juga memaparkan input video kamera reverse. Memasukkan kayu Mock sekarang dari warna abu-abu gelap sedangkan konsol tengah mengelilingi aluminium disikat.SUV ini juga menawarkan sebuah instrument cluster reka bentuk baru yang cerah dan mudah dibaca. Roda kemudi mirip dalam reka bentuk dengan Corolla dan merupakan gabungan kayu dan kulit tiruan, terlepas dari kawalan stereo itu juga mempunyai kawalan untuk hands-free kesambungan mobile.  

Fortuner SUV terbaik. Selain perubahan kosmetik untuk interior dan eksterior, Fortuner juga akan menawarkan penghantaran empat kelajuan baru automatik dikahwinkan dengan mesin 3-liter common-rail yang ada, unit diesel turbocharged menghasilkan kuasa maksimum 171PS pada 3600rpm dari sementara torsi puncak dari 343Nm sedia dari 1400-3400rpm. Para gearshifts yang lancar dan penghantaran kuasa linear. Penghantaran tidak menawarkan mod sukan atau paddle shifter tetapi boleh ditolak jika diperlukan di 3rd, mode gigi 2 atau rendah.Power dipindahkan melalui roda belakang sebagai versi automatik tidak tersedia sebagai model four-wheel drive.  

BENUA MAS >>> Fortuner SUV terbaik. Dua-wheel drive pengguna model penghantaran juga akan tersedia dan akan menjadi Fortuner entry level, mengharapkan harga varian ini menjadi Rs 1 lakh lebih murah daripada model empat-wheel drive yang ada.Satu boleh melihat banyak Fortuners di bandar hari ini dan sebahagian besar dari mereka tidak pergi dikalangan off-road, varian memandu roda dua, maka pasti mempunyai potensi untuk menjadi varian yang paling laku. Fortuner baru mungkin tidak semua-baru tapi tidak sukan varian baru dan perubahan yang membuatnya terlihat jelas lebih berani dan bahkan lebih kelas atas. Fortuner SUV terbaik. Fortuner baru akan dirasmikan di Auto Expo di Delhi dan akan dilancarkan pada Januari 2012. Harga yang diharapkan menjadi sama untuk variasi yang ada dan mengharapkan harga yang sama untuk transmisi automatik kerana tidak ada kenderaan roda empat yang ditawarkan. So, benarkah Fortuner SUV terbaik. BENUA MAS