Jumat, 02 November 2012

Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi

Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi Tidak ada yang lebih membahagiakan bagi awam bandar Florence melihat kelab kesayangan mereka. Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Fiorentina naik ke peringkat empat klasemen sementara Serie A selepas menewaskan Genoa 1-0 di Luigi Ferraris, Jumaat (2/11/2012). Meski perjalanan masih jauh, berada di peringkat merupakan jaminan untuk kembali tampil di Liga Champions Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi .Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Banyak yang menyebut sukses La Viola musim ini tidak lepas dari pemain-pemain seperti Stevan Jovetic, Adem Ljajic, dan Alberto Aquilani. Namun, kejayaan Fiorentina tidak boleh dilepaskan dari polesan Vincenzo Montella.Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Kejayaan L'Aeroplanino membawa Fiorentina ke empat besar sungguh mengejutkan mengingat kerjaya kepelatihannya yang masih seusia jagung dan usianya yang terhitung muda, 38 tahun.

Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Fiorentina sangat beruntung boleh disentuh tangan sejuk Montella. Dalam 10 perlawanan, La Viola berjaya menikmati 5 kemenangan, 3 seri, dan 2kekalahan. Peratusan kemenangan La Viola mencapai 44,44%. Montella pun berjaya membawa Fiorentina menamatkan rekod 30 tahun tidak pernah menang di Luigi Ferraris saat menyekat Genoa.Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Pujian datang dari pelbagai pihak setelah eks penyerang AS Roma membawa Fiorentina tampil impresif musim ini. Berikut ini adalah beberapa pujian untuk Montella.Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Alberto Aquilani: "Montela ditakdirkan untuk berjaya. Dia mempunyai idea yang inovatif pada sepak bola. Saya yakin dia akan bekerja di level teratas sepak Itali. "Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Manuel Pasqual: "Montella telah membawa kedamaian ke kelab. Dia meletakkan pemain muda dan pemain senior pada tahap yang sama. Pelatih telah membawa ketenangan bagi skuat. Pelatih memberikan saya kepercayaan diri dan saya merasa sangat selesa ketika ini. "Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Luigi Del Neri: "Dia sangat berbakat dan telah membuktikannya. Fiorentina menjadi pasukan yang mengesankan. 

Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Borja Valero: "Serie A adalah kumpulan yang sangat mengutamakan fizikal dan taktik, tetapi kami boleh bersaing kerana mempunyai jurulatih hebat seperti Vincenzo Montella."Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  Marco Materazzi: "Ada secercah harapan pada permainan indah AS Roma di bawah arahan Zdenek Zeman. Namun, saya fikir Rom menyesal membiarkan Montella melatih kelab lain. Fiorentina melakukan perkara yang hebat di bawah arahannya, meskipun mereka tidak memiliki penyerang sekaliber Pablo Osvaldo. Dengan penyerang seperti Osvaldo, La Viola boleh meraih empat atau lima angka lebih banyak dari saat ini dan menembusi peringkat atas, Seragam Kerja Kantor Murah di Surewi  .